Baloghék kedvelik a murvát

A Balogh János, Szőke Tamás páros először áll rajthoz murvás futamon a Skoda Fabia R5-össel, a hétvégén esedékes Iseum Rallye-n. Az előttük álló szombathelyi versenyhétvége a tempós és rendkívül jó minőségű földes erdei szakaszokról ismert.

Baloghék kedvelik a murvát

Jani már a tavalyi Mikulás Ralin kipróbált egy hasonló kaliberű autót és remélik: a cseh márkára is hamar ráéreznek, ami köztudottan nagyon jól mozog laza burkolatú utakon.
  • Év végén Veszprémben sikerült mennem egy Fiesta R5-össel és némi elképzelésem már van arról, hogy hogyan is kell közlekedni egy ilyen kategóriájú autóval – mondta Balogh János. - Nagyon vártuk már, hogy beleüljünk és felmérhessük a Fabia R5 képességeit laza talajon. Az első benyomások igazolták azt, amit már hallottunk az autóról, rendkívül kezes és jól vezethető. Már a csütörtöki tesztre is egy rendkívül jól működő autó érkezett és azt még sikerült tovább finomítani az adatok kiértékelését követően. Rendkívül pozitív élményeket szereztünk a próba kilométerek alatt, nagyon jó a komfortérzetünk az autóban és nagyon örülnénk neki, ha ez így maradna a verseny alatt. Jó hangulatban kezdtünk el dolgozni Tamással és hasonlóan jó légkört szeretnénk megteremteni a verseny végén jelentő céldobogóig.
A napokban a környéken lezúduló nagy mennyiségű csapadék megváltoztatja a körülményeket és a pályák jellege is meglepetéseket tartogat.
  • A tavalyi évhez képest nem sokat változtak a szakaszok nyomvonalai. Néhány lassító és egyéb megoldás biztosítja, hogy mégis csak legyen mit átírni a tavalyi itinereken – folytatta a versenyző. - Nem szeretnék emlékképek alapján autózni, mivel a Skodával még nincs tapasztalatunk és rendkívül fontos lenne, hogy az összes kilométert teljesítve, egyre több szituáció és annak megoldási képlete égjen belénk.
Péntek este az ISEUM előtt felállított rajtdobogón veszi kezdetét a verseny. A látványos ceremónia után a belvárosban állítják ki az autókat az éjszakai gyűjtő keretin belül.
  • Az, hogy a tesztet jó érzések közepette teljesítettük az még kevés. Az első szakaszokon fogjuk meglátni, hogy ez a teljesítmény mire is lesz elég – szögezte le Balogh János. - Négy különböző pálya vár a mezőnyre, ami a sok csapadéktól most sokat változott. Vannak részek, amik sokkal lazábbak, mint azt korábban megszokhattuk, néhány féktáv is újdonságot tartogathat. Érdemes lesz fél szemmel mindig a következő kanyarra figyelni és alkalmazkodni az esetleges változásokhoz.
2018. május 25. hírek, home, interjúk, ORB
vissza

Marco Racing Team Kft 2018 ©

Az oldalon található szöveg, kép és videóanyag szerzői jog védelem alatt áll. Bármilyen felhasználásuk más oldalakon csak az oldal tulajdonosának írásos beleegyezésével lehetséges!