A Rallye2-esek szárazon szeretnék

Meglepte a Rallye2 Bajnokság mezőnyének túlnyomó részét az Iseum Rallye pályáin lévő rengeteg víz és hatalmas sár, hiszen a többségük száraz, poros futamra készült a vasi erdőkben. No, ebben aligha lesz ezúttal részük, ezért megkérdeztük őket, hogy miként módosították a terveiket az évad első murvásnak induló, de jó eséllyel vastagon saras megmérettetésére?

A Rallye2-esek szárazon szeretnék

Hulmann Gábor: Évek óta terveztük már azt, hogy rajthoz állunk Szombathelyen, de soha nem jött eddig össze. Nagyon szeretjük a murvát, szeretnénk az elejében menni. Legalább a géposztályunkban, ha az abszolútban esetleg nem is sikerül.

Ráti Gergő: Szeretnénk mindenképpen az élmezőnyben autózni és a futamgyőzelemért harcolni. Roppant nehéz körülményekre számítunk, nagyon csúszósak a pályák, meglátjuk, hogy mi sül ki belőle.

Baksai László: Eddig az első két szakasszal ismerkedtünk meg, igazi túlélőversenyre számítunk. Mondjuk túlélésből elég jók vagyunk… Hát ezek a pályák sem a régiek már. Nem egy finn rallye lesz, romlott az elmúlt években a murva minősége, amire az eső csak rátett még egy lapáttal. Bízunk benne, hogy a kocsink tudja majd, amit egy A-s Ladának tudnia kell. Szeretnénk már végre egyszer legalább az első szervizig eljutni.

Trencsényi Vince: Mindenképpen bajnoki pontokat akarunk szerezni, mégpedig ha lehet, akkor pontosan annyit, amennyi a győzelemért jár. A Fordunknak ez lesz az első bevetése a murván, és valljuk be, hogy nekünk sincs még túl sok tapasztalatunk a laza talajon. Pláne ilyen vizes, iszapos, szappanos :-) pályán nem. A győzelem mellett az autónk biztonságos célba juttatása a fő feladatunk, úgyhogy ezeket a szempontokat figyelembe véve fogunk autózni.

Dudás Gergő: Sajnos most sem sikerült 100%-os felkészültségben megérkeznünk, mert a Ford Fiesta R2T autónk megadta magát a teszten, így csütörtökön este indultunk el Szombathelyről Szegedre a Citroenünkért, amit ide is kellett szállítani. Mozgalmas éjszakánk volt. Nagyon hálás vagyok ezért a csapatnak, a navigátoromnak. Természetesen murva futómű nem volt a Citroen alatt, Miskolc Rallye óta úgy volt, ahogy akkor letettük, gyorsan hadra foghatóvá tették a srácok. Miután a Fordra készültünk nem tudtunk tesztelni, holnap majd élesben tesztelünk Szelestén.

Nagy Varga Géza: Nem fogalmaznék meg most semmilyen tervet, mert a BMW-nkkel még nem mentünk murván. Raktunk alá murva futóművet, fékeket, rugókat, igyekeztünk nagyjából beállítani a gátlókat. Érjünk végig, aztán a többi kiderül. Elég combos verseny lesz…

Pethő István: A pályabejáráson megtapasztalhattuk, hogy nagyon sarasak a pályák. Ilyen körülmények között, sárban még nem mentünk. Kíváncsian várjuk, hogy miként fog viselkedni az autó és a gumi. Ha csúszni fog, akkor csúszunk majd mi is. :-)

Neukirchner András: Mint mindig: szeretnénk a legelején végezni. A rajtlistán kicsit hátra lettünk sorolva, ami nem kifejezetten tetszik, mert ha az első napon valaki hibázik előttünk, mi pedig kapunk egy átlagidőt, onnantól vége a versenyünknek. A szombati gyorsaságikat nagyon meg kell húznunk, hogy vasárnap jó helyről rajtolhassunk.

Várnai Dávid: Reméljük, hogy hasonlóan jó eredményekkel térünk haza Szombathelyről is, mint, ahogyan Miskolcról sikerült. Ott kategóriát tudtunk nyerni. Az autónk rendben van, a teszten mindössze annyi problémát észleltünk, hogy a másodikat recsegve veszi be a váltó a visszaváltásoknál. Bízunk benne, hogy nem fog szétdőlni és célba visz minket. Próbálunk majd a megszokottól bevállalósabban menni, mivel a murva nekem jobban fekszik és közelebb is áll a szívemhez, mint az aszfalt.

Kolencsik Balázs: Szeretnénk célba érni. Győzelem vagy halál, mondta a jelszavunkat Kemény Zsolti, a navigátorom. Emésztenünk kell még a pályákat. Nem tudom, hogy mennyire tudunk óvatosan menni majd… Autózunk, a lényeg, hogy élvezzük a versenyzést és végre szerezzünk néhány pontot is.

A végére pedig egy üzenet Balázsnak: Apa! Anna, szeretettel üzeni, hogy jó versenyzést kíván, ügyesek legyetek és vár titeket a célban. :-))

Szabó Norbert: Szeretnénk megnyerni a géposztályunk csatáit és a Lada kupában is a legjobbakra törekszünk. A bejáráson nagyon sárosak voltak a pályák, úgy gondoljuk, hogy holnapra nem lesz komolyabb változás ebben a kérdésben, nehéz körülményekre készülünk.

Kiss Zsolt: :-) Azért jöttünk, hogy jól érezzük magunkat.

Azt hittem, hogy a pályák ennyire viccesek. :-)

Azok? Nagyon viccesek! :-) Sokat akarunk kapartatni és keresztbe menni, hogy a célba is vidáman érkezzünk meg. Kizárólag ennyi a tervünk.

Ruszó Krisztián: Éppen most csengettek be az iskolában, ahol beszélgetünk, mi pedig azt szeretnénk, hogy nekünk a céldobogóra csengessenek be, oda szeretnénk begurulni. Régen mentünk murván, a tesztekre nem jutottunk el, mert nem lett készen időben az autónk, reméljük, hogy mindkét napot sikeresen abszolváljuk, és akkor megígérjük, hogy nagyon rendesen fogunk viselkedni a céldobogón, csengőszó után nem rendetlenkedünk, azonnal megyünk majd. :-)

Krehlik Nándor: Sok időt fordítottunk az autónk felkészítésére, reméljük, hogy jó is lesz. Úgy gondolom, hogy a miskolci problémákat sikerült elhárítanunk. Minél előrébb szeretnénk végezni, mint ahogyan azt a legtöbb versenyzőtársunk is elmondta.

Marton Zoltán: Autóversenyre jöttünk, úgyhogy szeretnénk nagyot versenyezni. A bérelt Hondánkat még nem próbáltuk ki, erre holnap, az Szeleste-Acsád gyorsaságin fog sor kerülni, élesben. Várj csak! Nem is! Már ma este a rajtceremónián gurulunk vele egyet. :-)

Szabó Attila: Idei első versenyünkre készülünk, a célba érkezés lesz a legfőbb tervünk, sokat szeretnénk menni az autóval. De szerintem ezzel, ezeken a kemény, saras gyorsaságikon mindenki így lesz. A jó eredmény lehetősége természetesen ott motoszkál a fejünkbe, de ilyen pályákon nem biztos, hogy a leggyorsabb fog nyerni.

Gyöngyösi Marcell: A szokásos: jó kedv, jó hangulat, nagy csaták. Karesz nincs most itt velem, ezért beugrós navigátorral, egy jó baráttal fogok ezúttal együtt autózni. Látott már rallyeversenyt közelről, nem lesz gond. Nagyjából annyira hülye, mint Karesz, inni is szeret, nagy különbség biztosan nem lesz köztük. :-D ;-)

Madari Imre: A pályák, annak ellenére, hogy sarasak, tetszenek. Főleg a vonalvezetésük. Az elsődleges célunk, hogy jól érezzük magunkat, jókat vívjunk, a végén meg megtudjuk, hogy ez mire volt elég.

Hoffbauer Tamás: Nagyon nehéz verseny lesz, az a legfontosabb, hogy célba vigyük a Suzukinkat. Mi szeretjük a murvát, reméljük, hogy a kocsink is kibírja majd.

Nyilas Péter: Az új Hondánk sajnos nem készült el, így elővettük a garázsból a régi Civic-et, ami ugyan a 7-es kategóriába való, de ezúttal az 5-ösben megyünk majd vele. Szeretnénk végre célba érni és pontokat gyűjteni.

Balics Ákos-Borsfai Dávid: Mik a terveitek?

Dávid: Következő kérdés? :-)

Min nevet a pilótád?

Dávid: Azon, hogy tegnap a teszten kiderült, hogy a 360000 kilométert utcán futott motornak, ami az ő utcai autójából került át a versenyautóba, nem az a legfőbb álma, hogy a szombathelyi pályákon végig tiltás közelében autózzunk vele. Győzni jöttünk, de annyi tervünk maradt, hogy végig érjünk.

Ugyanerről a motorcseréről volt szó Miskolc előtt is, de akkor azt mondtad, hogy csak 200000 km van a motorban. Hogy lett 360000 egy hónap alatt?

Ákos: A szerelők átnézték a műszerfalat és akkor derült ki, hogy 160000-et tolattak vele. Ezért a versenyre azt kérték tőlünk, hogy vigyázzunk rá és lehetőleg ne forgassuk 7000-es fordulat felé. Lehet, hogy kezdődő hengerfej problémáról van szó, de az is lehet, hogy, meg az is lehet, hogy. Úgyhogy izgalmas hétvége előtt állunk. Hárman vagyunk a géposztályban, okosban, ügyesben célba kell érnünk. Minden megtett méter ajándék lesz.

Bartha Nándor: Az előzetes terveinket egy az egyben kidobtuk az ablakon, mert nem ilyen sártengerre számítottunk. Egyszer felírtuk, le sem ellenőríztük, megyünk, mint a VB-sek. Megpróbáljuk… El kell spórolni, nem szabad megőrülni, aki be tudja osztani az autót, az nyerni fog.

Fróna János: A géposztályban és a 2WD kupában is pontokat szeretnénk rabolni. Gyönyörű, száraz, napos időre számítottunk, így mi is átírtuk a terveket. Műszaki problémánk van, mert sajnos a javítás ellenére megint leszakadt a főtengelyről a szíjtárcsa, úgyhogy a szervizben éppen ezt orvosolják éppen a srácok.

Rallye2.hu – Salánki Gábor

 

 

  

2018. május 25. home, Rallye2
vissza

Marco Racing Team Kft 2018 ©

Az oldalon található szöveg, kép és videóanyag szerzői jog védelem alatt áll. Bármilyen felhasználásuk más oldalakon csak az oldal tulajdonosának írásos beleegyezésével lehetséges!